МЕНЮ САЙТУ |
|
|
НОВИНИ ЦМЯО |
|
|
КОНТАКТИ |
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua |
|
СТАТИСТИКА |
|
|
|
| | |
| Головна » 2014 » Листопад » 28
Лабораторія спільно з Національною академією педагогічних наук України, Національним педагогічним університетом імені М.П. Драгоманова, забезпечила організоване проведення VІІІ Міжнародної науково-практичній конференції «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології» (м. Кіровоград, 3-5 листопада 2014 р.).
Автор: Admin |
Дата: 28.11.2014
|
Лабораторія «Дидактики фізики» спільно з лабораторією математичної і фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України підписали угоди про науково-дослідницьку роботу з Атирауським державним університетом імені Х. Досмухамедова (Казахстан), Інститутом педагогічних наук (Республіка Молдова, м. Кишинів), Тракійським університетом (м. Стара Загора, Болгарія), науково-методичним журналом «Фізика в школі» (м. Москва, Росія).
Автор: Admin |
Дата: 28.11.2014
|
На засіданні лабораторії відбулося обговорення дослідження С.Єфіменко присвяченого розвитку інтелектуально творчого потенціалу учнів загальноосвітніх шкіл та майбутніх учителів технологій у процесі їх професійної підготовки.
Автор: Admin |
Дата: 28.11.2014
|
Члени конференції організували та провели Міжнародну конференцію «Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі» (м. Кіровоград, 25-26 квітня 2014 р.) присвячена 100-річчю від дня народження І.В. Попова.
Автор: Admin |
Дата: 28.11.2014
|
Науковці лабораторії та дослідники з Рівненського державного гуманітарного університету, Харківського Національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди, Криворізького педінституту ДВНЗ «КНУ», Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького здійснили аналіз підручників з фізики для 11 класу профільної школи і підготували рекомендації для удосконалення його змісту.
Автор: Admin |
Дата: 28.11.2014
|
|
| |
| | |
|
ПОШУК |
|
|
НОВИНИ ЦДПУ |
|
|
ВХІД НА САЙТ |
|
|
КАЛЕНДАР |
|
|
АРХІВ ЗАПИСІВ |
|
|
|