19 січня 2022 року члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти (д.пед.н. М.І.Садовий, д.пед.н. О.М.Трифонова) стали учасниками Всеукраїнського науково-методичного семінару «Безбар’єрність в освіті: сучасні вимоги та перспективи». На семінарі піднімалися актуальні питання організації сучасного освітнього середовища та презентовані наступні доповіді: • «Всеукраїнська школа онлайн: практика онлайн-ресурсу та перспективи використання мобільного застосунку Всеукраїнської школи онлайн». Дмитро ЗАВГОРОДНІЙ, генеральний директор директорату цифрової трансформації Міністерства освіти і науки України. • «Інклюзивне освітнє середовище». Віктор САЛЬКОВ, керівник експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України; Світлана БЕРЕЗІНА, доктор економічних наук, професор, експерт з інклюзивного освітнього середовища. • «Тренди в освіті і роль мобільних застосунків для освітніх цілей (огляд Huawei AppGallery)». Аліна СЕВАСТЮК, менеджер зі зв’язків з громадськістю «Хуавей Україна»; Наталія ЛИМОНОВА, засновниця GIOS – Global Innovative Online School, ГО «Цифрове майбутнє освіти». • «Мобільний застосунок «Аудіоказки українською»: аудіоказки і музика для цілісного розвитку особистості». Генеральний директор, співзасновник та композитор проєкту «Аудіоказки українською» Едуард («ДІЛЯ») ПРИСТУПА. • «Альтернативна та додаткова комунікація в цифровому форматі як інструмент співпраці учвсників педагогічного процесу в інклюзії» Ганна УСАТЕНКО, керівник соціального підприємства "ДивоГра", психолог. • «Соціальне партнерство: досвід ГО «Діджитал Черкаси» з просування цифрових інструментів», Ярослав ШВИДКИЙ, MA (Master of Arts), голова громадської організації «Діджитал Черкаси» (м. Черкаси). • «АДК - це не лише слова». Оксана КРИВОНОГОВА, кандидат психологічних наук, доцент, голова громадської організації «Одеська обласна організація медико-психологічно-педагогічної допомоги» «Здорове суспільство» (м. Одеса). • «Практичне використання застосунку Digital Inclusion у роботі з особами, які мають порушення мовлення та комунікації», Дар’я ПУЛЯЄВА, спеціаліст з прикладного аналізу поведінки, логопед ГО «ДОМ» (м. Харків). • «Можливості використання мобільних застосунків у роботі з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», Оксана ГНАТЮК, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Валентина ПІСНЯК, викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, дитячий арт-терапевт. • «Використання мобільних застосунків при формуванні біологічних понять у школярів на засадах інтеграції», Людмила МІРОНЕЦЬ, кандидат педагогічних наук, доцент, декан природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка; Алла СТЕПАНЮК, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
|