6-7 жовтня 2021 року члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти (д.пед.н. М.І.Садовий, д.пед.н. Н.В.Подопригора, д.пед.н. О.М.Трифонова) стали учасниками Міжнародної наукової інтернет-конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». Конференція відбулася на базі кафедри фізики Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка відбулася. На конференції обговорювалися актуальні питання розвитку освіти та її перспективи: – Проблема дослідження інноваційних процедур управління процесами формування природничо-наукових компетентностей та світогляду майбутнього фахівця. – Шляхи реалізації STEM-освіти в умовах нової української школи. – Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти): аспекти стандартизації навчального середовища і змісту навчання. – Технології навчання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти Участь у конференції взяли науковці з усієї України та із за кордону. Вчені обговорювали проблеми реалізації засад STEM в умовах сучасного освітнього середовища. Члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти презентували свої результати: – Цифровізації освіти: проблеми, виклики, перспективи (д.пед.н., проф. М.І.Садовий); – Тенденції розвитку природничої освіти: траєкторії та інтеграційні процеси (д.пед.н., проф. Н.В.Подопригора); – Особливості використання робототехнічних комплектів у навчанні курсу «Природничі науки» (д.пед.н., доц. О.М.Трифонова). Участь у роботі конференції взяли і студенти факультету математики, природничих наук та технологій ЦДПУ спеціальностей Професійна освіта (Цифрові/Комп’ютерні технології), Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) та Середня освіта (Трудове навчання та технології). Вони долучилися до обговорення питань, які піднімалися на конференції. Обговорення тематики конференції тривало у дружній атмосфері, що дало змогу узагальнити передовий досвід реалізації засад STEM-освіти та окреслити перспективи впровадження його у процес навчання у закладах вищої освіти в умовах цифровізації.
|