Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2021 » Квітень » 23 » Тренінг «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту»
19:41
Тренінг «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту»
16 квітня 2021 року у Тернопільському ОКІППО в рамках IV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності» відбувся тренінг «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту», який організував методист ТОКІППО Гайда В.Я. 
Мета заходу полягала у розкритті універсальності навчального фізичного експерименту щодо формування дослідницької та самоосвітньої компетентностей учнів, розвитку навичок винахідництва; формування готовності та удосконалення методичної підготовки вчителя щодо застосування засобів реалізації віртуального фізичного експерименту на уроках фізики та астрономії. Захід відбувався на платформі онлайн-сервісу Google Meet. 
В ході заходу Гайда В.Я. розглянув питання щодо місця і ролі віртуального експерименту в шкільному курсі фізики. Детально зупинився на методичних аспектах організації фізичного практикуму, короткочасних експериментальних дослідженнях, експериментальних задач, самостійних дослідів і спостереженнь учнів, домашніх дослідів та творчих експериментальних завдань з використанням засобів реалізації віртуального фізичного експерименту. Презентував слухачам навчальний посібник «Методика навчання фізики: формування самоосвітньої та ІКТ компетентностей учнів 9 класу з використанням мобільних телефонів» (автори Гайда В.Я., Садовий М.І., Касьянчук  В.Д.) у якому описано  цікаве поєднання класичного фізичного експерименту та інноваційного методу використання принципу BYOD при виконанні лабораторних робіт. Така інтеграція сприяє більш ефективному набуттю учнями необхідних компетентностей та надає гнучкості навчальному фізичному експерименту.
Досить грунтовно Гайда В.Я. спільно з учителем фізики Синьківської ЗОШ І-ІІІ ст Боднаром Н.І. зупинилися на особливостях ППЗ «Algodoo» та його можливостях у реалізації навчального фізичного експерименту на різних етапах уроку. Детально висвітлили питання використання віртуального середовища на етапі актуалізації знань при вивченні теми у 7 класі «Траєкторія руху тіла».
Цікавим і пізнавальним для учасників заходу був виступ Михайленка В.В. щодо реалізації STEM – проектів на основі апаратно-обчислювальної платформи ARDUINO, на основі якої учителем спільно з учнями були здійсненні експериментальні задачі, самостійні досліди і спостереження учнів, домашні дослідні та творчі експериментальні завдання.
У підсумку учасники тренінгу погодилися, що реалізація віртуального експерименту сприяє розкриттю творчого потенціалу учнів, спонукає їх здійснювати дослідження, набувати навиків самостійно здобувати знання та планувати самоосвітню діяльність.




Переглядів: 54 | Додав: maksymkhomutenko
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2022.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.