Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2021 » Квітень » 18 » Майстер-клас переможця ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2021» в номінації трудове навчання
10:57
Майстер-клас переможця ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2021» в номінації трудове навчання
12 квітня 2021 р. Тернопільському ОКІППО на платформі онлайн-сервісу Google Meet відбувся майстер-клас переможця ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2021» в номінації трудове навчання.
Мета заходу полягала в ознайомленні вчителів трудового навчання з досвідом роботи вчителя трудового навчання комунального закладу НВК «Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ» Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області Михайленка Ярослава Володимировича – переможця ІІ етапу конкурсу. В ході заходу методист ТОКІППО, член Лабораторії дидактики фізики, технологій і професійної освіти В.Я.Гайда зупинився на особливостях формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на основі діяльнісного підходу при вивченні трудового навчання в процесі реалізації навчальних проектів. Теоретико-методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків шляхом проєктної діяльності учасників освітнього процесу розкрив О.Я.Колодійчук, викладач ТОКІППО, кандидат педагогічних наук. Я.В.Михайленко, вчитель трудового навчання НВК «Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» поділився досвідом формування технічно-творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання шляхом набуття практичних умінь і навичок. Поділився досвідов впровадження ефективних форм та методів формування предметної компетентності учнів засобами хмарних технологій, детально зупинився на особливостях організації освітнього процесу з метою розвитку в учнів творчих здібностей під час науково-дослідницької діяльності. 
Підсумовуючи В.Я.Гайда зазначив, що важливе завдання учителя полягає у створення сприятливих умов для розвитку особистості кожного учня, його мислення та уяви, використовуючи активні та інтерактивні методи навчання, хмарні технологій, які стимулюють пізнавальну діяльність учнів, яка спрямована на усвідомлення, відпрацювання, збагачення і особистісне сприйняття навчального матеріалу кожним учнем.


Переглядів: 58 | Додав: maksymkhomutenko
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2022.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.