Члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти (д.пед.н. М.І.Садовий, д.пед.н. О.М.Трифонова, д.пед.н. Н.В.Подопригора, Н.М.Крамаренко) навесні 2021 року чергове долучилися до проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті / Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI century» (Університет імені Масарика, Чехія). Цього разу онлайн курс спрямований на теми інклюзії та інтернаціоналізації у середовищі вищої школи. Як тема інклюзії, так і тема інтернаціоналізації належать протягом тривалого часу до пріоритетів Університету імені Масарика, де їм приділяють значну увагу і намагаються втілювати нові тренди у щоденній практиці. Своїм досвідом і результатами дослідження поділяться не лише співробітники педагогічного факультету, а співробітники Центру закордонної співпраці та Центру для допомоги студентам з особливими потребами Університету імені Масарика. Курс включатиме також дискусію, практичний досвід і підтримку співпраці. Мета стажування: професійний розвиток та вдосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей щодо реалізації ідей інклюзії та інтернаціоналізації у середовищі вищої школи. Програма першого тижня присвячена насамперед інклюзії: Блок І (06.04.2021): – історія центру «Терезіас» (Teiresias Centre); ранні початки та розвиток служб в Університеті імені Масарика; основи інклюзивної освіти та освіта для всіх; універсальний дизайн в освіті; підтримка студентів з особливими освітніми потребами в ЄС і Чеській Республіці (доповідач Петр Пеняз): – спеціальні IT та компенсаційні технології; діяльності та системи, розроблені нами; веб компенсаційність; івент менеджмент (доповідачі Сватослав Ондра, Радек Павлічек). Блок І (08.04.2021): – загальний вступ про служби, що надаються студентам із особливими потребами в Університеті імені Масарика; навчальна частина; потік робіт і управління службами (доповідачі Томаш Варга, Лукаш Масілко); – бюджет 101: фінанси; сталість; гранти; проєкти (доповідач Борис Янча).
|