Всеукраїнський науково-методичний семінар за темою: «Проблеми підготовки вчителів природничих наук на засадах інтеграції» відбувався 13 листопада 2020 р. на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Участь у семінарі взяли понад 60 учасників із усіх регіонів України, серед них і студенти природничо-географічного факультету майбутні вчителі природничих наук, фізики, хімії і біології (група ПН18Б) та члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти: Засєкіна Тетяна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "ПРИРОДНИЧІ НАУКИ" ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ; Подопригора Наталія Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ)» НА ДРУГОМУ (МАГІСТЕРСЬКОМУ) РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ; Садовий Микола Ілліч, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка; Трифонова Олена Михайлівна доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВЛЕНЬ ПРО НАУКОВУ КАРТИНУ СВІТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК; Дробін Андрій Анатолійович, кандидат педагогічних наук, методист Комунального закладу «КОІППО ім. В. Сухомлинського»: ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ НАУК ЯК РЕЗУЛЬТАТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАПИТУ НА ІНТЕГРОВАНІ ЗНАННЯ; Вергун Ігор Вячеславович, аспірант кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка: ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ БІЛІНГВАЛЬНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК (ФІЗИКИ). Напрями роботи семінару передбачали обговорення: 1. Проблеми формування освітнього середовища майбутніх учителів природничих наук. 2. Досвід експериментального впровадження інтегрованого курсу природничі науки в закладах загальної середньої освіти. В обговоренні актуальних проблем природничої освіти взяли участь всі учасники семінару.
|