З метою розкриття універсальність навчального фізичного експерименту в процесі формування дослідницької компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формування готовності учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення методики їх застосування на уроках фізики та астрономії 07 травня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту» для учителів Тернопільської області. Трансляція заходу була доступна для зареєстрованих учасників у додатку Google Hangouts Meet. Під час заходу член Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти, методист ТОКІППО Гайда В.Я. зосередив увагу слухачів на методичних засадах формування дослідницької компетентності учнів при вивченні фізики. Особливу увагу звернув на потребі розвитку навичок самостійної роботи та самоосвітньої компетентності в освітньому процесі. Досвідом реалізація практичної частини курсу фізики засобами дистанційного навчання поділилася Климчук А.Ю., вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Огляд напрямків використання технології BYOD у процесі вивчення фізики та астрономії здійснив Касьянчук В.Д., учитель фізики опорного закладу Горинської ЗОШ І-ІІІ ст. Кременецького району. У виступі особливу увагу слухачів звернув на переваги використання учнівських мобільних пристроїв (смартфонів, ноут- та нетбуків, планшетів та смартфонів в освітньому процесі та на уроках фізики зокрема. На питанні формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту фокусували увагу вчителів Михайленко В.В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст.Тернопільського району та Перунов Р.О., вчитель Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст Бережанського району.
|