12-13 вересня
2019 року члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти
(д.пед.н., проф. М.І.Садовий; д.пед.н., доц. Н.В.Подопригора; к.пед.н., доц.
О.М.Трифонова; к.пед.н. О.М.Лунгол; І.В.Вергун та А.В.Бевз) стали учасниками Всеукраїнської
науково-практичної конференції «Реалії і перспективи природничо-математичної
підготовки у закладах освіти», що відбувалася на базі Херсонського державного
університету.
Робота
конференції відбувалася за наступними секціями:
1. Якість
природничо-математичної підготовки у закладах освіти як науковий і соціальний
пріоритет.
2. Інноваційні
підходи до реформування і вдосконалення природничо-математичної підготовки у
закладах освіти.
3. Технології
навчання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти.
4. Навчальний
експеримент і науково-дослідна робота при вивченні дисциплін
природничо-математичного циклу.
5. Проектування
освітнього процесу з природничо-математичних дисциплін у закладах освіти.
6. Досвід
вивчення природничо-математичних дисциплін у закладах освіти зарубіжжя.
7. Удосконалення
професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя дисциплін
природничо-математичного циклу.
8. Розробка
та застосування ІКТ у навчанні дисциплін природничо-математичного циклу.
Всі учасники
мали змогу обговорити актуальні проблеми природничо-математичної освіти,
обмінятися досвідом, послухати пропозиції колег, а також відвідати наукову
бібліотеку та ознайомитися з її фондами. Члени Лабораторії дидактики фізики,
технологій та професійної освіти представили результати своїх наукових пошуків:
– М.І.Садовий
«Цифрові технології як засіб підвищення мотивації учнів в освітньому процесі з
природничих дисциплін»;
– О.М.Трифонова
«Проблеми оцінювання інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх фахівців
комп’ютерних технологій»;
– І.В.Вергун
«Проблема трьох мов» як основна проблема впровадження білінгвального підходу»;
– Н.В.Подопригора
«Дидактичні основи формування інтегральної компетентності майбутніх учителів
природничих наук»;
– А.В.Бевз
«Використання освітніх цифрових платформ у навчанні курсу фізики і астрономії»;
– О.М.Лунгол
«Використання віртуальної інтерактивної дошки PADLET при плануванні
занять фізико-математичних дисциплін»
Херсонська
гостинна земля надихнула всіх учасників наукового зібрання долучитися до
обговорення науково-методичних проблем природничо-математичної освіти. Творча
атмосфера і чудові доповіді залишили гарні враження у всіх учасників
конференції.
|