Члени лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти систематично проводять дослідження проблеми застосування теорії та методики навчання природничих дисциплін. За результатами цієї науково-дослідної та навчальної роботи члени лабораторії спільно з іншими науковцями Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка отримали авторські свідоцтва на: – Літературний письмовий твір наукового характеру «Концепція освітньої діяльності за спеціальністю 014 «Середня освіта (Природничі науки)» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти» (автори: Трифонова Олена Михайлівна, Подопригора Наталія Володимирівна, Садовий Микола Ілліч, Хомутенко Максим Володимирович, Калініченко Надія Андріївна, Плющ Валентина Миколаївна); – Літературний письмовий твір наукового характеру «Концепція освітньої діяльності за спеціальністю 014 «Середня освіта (Природничі науки)» на другому (магістерському) рівні вищої освіти» (автори: Подопригора Наталія Володимирівна, Трифонова Олена Михайлівна, Садовий Микола Ілліч, Хомутенко Максим Володимирович, Гулай Олександр Володимирович, Клоц Євген Олександрович). Концепція освітньої діяльності з підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 014 «Середня освіта (Природничі науки)» є письмовим твором наукового характеру, в якому узагальнюється зміст освіти, відображаються цілі освітньої та професійної підготовки, визначається місце фахівця в структурі господарства держави і вимоги до його компетентностей та інших соціально важливих властивостей і якостей, визначається нормативний термін і зміст навчання, форми державної атестації, встановлюються вимоги до змісту, обсягу й рівня освіти та професійної підготовки фахівця зі спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Концепція освітньої діяльності за спеціальністю 014 «Середня освіта (Природничі науки)» на другому (магістерському) рівні вищої освіти є письмовим твором наукового характеру, містить орієнтовну освітньо-професійну програму «Середня освіта (Природничі науки)», в якій узагальнюється зміст освіти, відображаються цілі освітньої та професійної підготовки, визначається місце фахівця в структурі господарства держави і вимоги до його компетентностей та інших соціально важливих властивостей і якостей, визначається нормативний термін і зміст навчання, форми державної атестації, встановлюються вимоги до змісту, обсягу й рівня освіти та професійної підготовки фахівця зі спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
|