Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2019 » Травень » 19 » Відкрита лекція з навчальної дисципліни «Медична та біологічна фізика»
09:20
Відкрита лекція з навчальної дисципліни «Медична та біологічна фізика»
17 травня 2019 року член Лабораторії дидактики фізики Інституту педагогіки НАПН України у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка старший викладач кафедри медичної фізики на інформаційних технологій № 2 Донецького національного медичного університету, кандидат педагогічних наук Суховірська Л.П. провела відкриту лекція на тему «Електричне поле та його характеристики. Поняття про електрографію органів і тканин. Фізичні та біофізичні основи електрокардіографії» з навчальної дисципліни «Медична та біологічна фізика» для студентів груп 2-1 мс, 2-2 мс спеціальності 222 «Медицина» медичного факультету № 2, згідно календарного плану кафедри та розкладу занять.
На лекції були присутні декан медичного факультету № 2 к.мед.н., доцент Сидоренко П.І., к.ф.-м.н. доцент Бурмістров О.М., к.пед.н. Лунгол О.М., к.пед.н. Задорожна О.В., к.ф.-м.н. Мироненко О.В.
У простій і доступній формі Людмила Павлівна пояснила студентам тему «Електричне поле та його характеристики. Поняття про електрографію органів і тканин. Фізичні та біофізичні основи електрокардіографії», яка є актуальною в сучасній науці та медицині та має велике практичне значення.
Розглядалися основні аспекти теми:
– Основні характеристики електричного поля.
– Електричний диполь.
– Біофізичні основи електрографії.
– Електропровідність біологічних тканин.
– Біофізичні основи електрографії.
– Концепція Ейнтховена про генез ЕКГ (інтегральний електричний вектор серця, дипольний потенціал, система відведень).
– Серце як струмовий електричний диполь (струмовий диполь та його характеристики, дипольний потенціал серця).
Лекцію прочитано на сучасному теоретичному рівні з використанням мультимедійної презентації.
Логічна структура лекції відповідала її змісту, носила ілюстративно-пояснювальний характер. Методи викладення відповідали меті і змісту лекції. Матеріал висловлювався послідовно та логічно.
Раціонально використано весь час, що був відведений для лекції.
З метою підвищення активності студентів, Суховірською Л.П. використовувалися прийоми діалогу з аудиторією.
Людмила Павлівна свідомо вдавалася до елементів дискусії, привертаючи тим самим аудиторію до активної участі в рішенні ряду теоретичних та практичних завдань. Лекція була побудована достатньо логічно, чітко виділялися вузлові моменти. Темп лекції дозволяв студентам конспектувати її зміст.
Наприкінці лекції були зроблені узагальнюючі висновки.
Декан медичного факультету № 2 к.мед.н., доцент Сидоренко Петро Іванович в кінці лекції зазначив, що запропоновані питання, охоплювали багато граней теми, були достатньо наочними, використовували набуті знання із попередніх занять.
Навчання студентів на заняттях з «Медичної та біологічної фізики» має важливе значення для формування їх фахових компетентностей.






Переглядів: 13 | Додав: maksymkhomutenko
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2019.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.