11 квітня 2019 року члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти (д.пед.н., проф. М.І.Садовий, к.пед.н., доц. О.М.Трифонова, д.пед.н., доц. Н.В.Подопригора, к.пед.н., доц. А.В.Ткаченко, к.пед.н., доц. Л.О.Кулик, к.пед.н. Л.П.Суховірська, І.В.Вергун) стали учасниками пленарного засідання VIII міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2019), яка відбулася в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького. Учасники конференції мали змогу прослухати доповіді відповідно до тематичних напрямів роботи конференції: 1.Перспективи реформування математичної освіти в закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти. 2.Організація навчання математики в початковій ланці НУШ. 3.Проблеми модернізації математичної освіти у закладах вищої освіти. 4.Удосконалення математичної та методичної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики, інформатики. 5.Розробка та застосування ІКТ у навчанні дисциплін природничо-математичного циклу. 6.Міжпредметні зв’язки та STEM-освіта. 7.Підвищення кваліфікації працюючих учителів математики. 8.Зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у різних ланках освіти. Всі члени Лабораторії виступили з цікавими та змістовними доповідями: - «Лауреат Нобелівської премії з фізики Ігор Євгенович Тамм» – д.пед.н., проф. М.І.Садовий, - «Застосування інформаційно-цифрових ресурсів у навчанні фізики та технічних дисциплін» – к.пед.н., доц. О.М.Трифонова, - «Сучасні тенденції оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатики» – д.пед.н., доц. Н.В.Подопригора, к.пед.н., доц. А.В.Ткаченко, - «Реалізація STEM-освіти на уроках природничо-математичного циклу сучасної української школи» – к.пед.н., доц. Л.О.Кулик, - «Формування професійних компетентностей під час математичної обробки медико-біологічних даних» – к.пед.н. Л.П.Суховірська, - «Формування соціально-комунікативної компетентності спілкування іноземними мовами на уроках фізики на засадах білінгвального підходу» – І.В.Вергун. Всі охочі мали змогу ознайомитися з роботою лабораторії робототехніки. Вцілому конференція проходила у дружній творчій атмосфері, яка дала можливість конструктивно обговорити всі проблеми сучасної освіти та окреслити перспективи її розвитку.
|