4 жовтня 2018 року члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти (д.пед.н. М.І.Садовий, к.пед.н. М.В.Головко, к.пед.н. О.М.Трифонова, к.пед.н. А.А.Дробін, к.пед.н. Л.П.Суховірська, О.М.Лунгол, С.М.Єфіменко) стали учасниками Х Міжнародної науково-практичної конференції та XХV Всеукраїнських педагогічних читань «Творча спадщина Василя Сухомлинського у вітчизняному та міжнародному вимірах». Конференція об’єднала не лише науковців з України, але й ближнього та дальнього зарубіжжя. Захід розпочався з слів привітань керівництва області та Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Далі всі присутні мали змогу насолодитися цікавими концертними номерами. На пленарному засіданні з ґрунтовними доповідями виступили: 1. Творчість Василя Сухомлинського як об’єкт критики: тоді і нині Сухомлинська Ольга Василівна, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, головний науковий співробітник ДНПБ України імені В.О.Сухомлинського. 2. Принцип одухотворення у виховній системі Василя Сухомлинського Бех Іван Дмитрович, доктор психологічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор Інституту проблем виховання НАПН України. 3. До проблеми сучасного прочитання творчої спадщини Василя Сухомлинського Клочек Григорій Дмитрович, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедрою української та зарубіжної літератури Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка, академік Академії наук вищої школи. 4. Модернізація початкової освіти: діалог з В.О.Сухомлинським Савченко Олександра Яківна, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, академік НАПН України. 5. Василь Сухомлинський в Китаї Інь Чуань, керівник Китайської академії педагогічних досліджень. 6. Василь Сухомлинський і Австралія Алан Кокерілл, ад’юнкт-дослідник, Університет Монаш, Мельбурн, Австралія. 7. Ім’я Василя Сухомлинського – поза простором і часом Сяо Су, доктор педагогічних наук, професор Інституту міжнародних і порівняльних досліджень Пекінського педагогічного університету. Далі робота продовжилася по секціях: – Василь Сухомлинський і його педагогічна система як соціально-педагогічне явище – Реформування сучасної освіти крізь призму здобутків Василя Сухомлинського – Ідеї Василя Сухомлинського у змісті підготовки майбутніх учителів – Художній світ Василя Сухомлинського – Василь Сухомлинський в контексті доби: артефакти і репрезентації у бібліотеках, музеях медіапросторі
|