18 квітня на Знам’янщині відбувся обласний науково-практичний семінар методистів методичного кабінету (центрів) органів управління освіти райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад ОТГ, які відповідають за викладання математики та фізики з проблеми «Шляхи реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики». В рамках даного заходу головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Знам’янської райдержадміністрації, кандидат педагогічних наук, член лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти Інституту педагогіки НАПН України у ЦДПУ імені В. Винниченка, Віктор Слюсаренко учасникам семінару представив доповідь на тему «Використання новітнього обладнання німецького виробництва «PHYWE» на уроках фізики». В своїй доповіді Віктор Володимирович, зокрема, зазначив наступне: «Нове обладнання німецького виробництва «PHYWE» дає можливість безпосередньо вивчати натуральні об'єкти, розвивати практичні уміння і навики, здібності до самостійної роботи. Така практична спрямованість освітнього процесу підвищує мотивацію тих, хто вивчає предмети природничо-наукового циклу, формує навички навчально-дослідницької діяльності, розкриває творчі здібності. Дане обладнання може бути використане в освітньому процесі в наступних напрямах: під час поурочної діяльності при виконанні практичної частини освітніх програм; при проведенні позаурочної діяльності по предмету в рамках наочних декад; при організації проектної і науково-дослідної діяльності учнів; поширення педагогічного досвіду за допомогою майстра-класів, круглих столів і семінарів. Обладнання «PHYWE» на уроках фізики доцільно також використовувати при проведенні демонстраційного експерименту, що дозволяє підсилити наочні методи навчання. Застосування сучасного нового обладнання у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу. Завдяки новому обладнанні на якісно вищому рівні реалізується принцип наочності навчання, який спирається на діалектико-матеріалістичну теорію пізнання, суть якої полягає у сходженні до абстрактного мислення, а від нього до практики. Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження нового обладнання, організації процесу навчання. Нові форми розвитку вимагають нових правил і нових шляхів досягнення результатів. Така позиція вимагає від сучасної освіти реформаційних кроків щодо оновлення її змісту та застосування нових педагогічних підходів, впровадження нових технологій, що модернізують освітній процес».
|