Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2016 » Серпень » 18 » Сасівська школа: проблеми та перспективи
14:49
Сасівська школа: проблеми та перспективи

Ситуація, що склалася зі школою у селі Сасі́вка Компаніївського району Кіровоградської області, на жаль, є типовою для більшості шкіл сільської місцевості. На сьогоднішній день обставини склалися так, що цей навчальний заклад знаходиться на межі закриття або переведення до рівня початкової школи. Тож для пошуку оптимального виходу з ситуації, що склалася, місцева громада під керівництвом сільського Голови Лебеденко Наталки Григорівни запросила на збори села Голову районної ради Спiктаренка Вадима Володимировича; доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності КДПУ ім. В. Винниченка Садового Миколу Ілліча; представників районного управління освіти та науковців (к.пед.н. А.А.Дробін та к.пед.н., доц. О.М.Трифонова) КДПУ ім. В. Винниченка.

При тому, що населення села становить близько 600 осіб, учнів нараховується лише 43, зокрема, у 2016-2017 навчальному році в школі зовсім будуть відсутні 4, 6 та 11 класи, а в 9 клас буде ходити 3 учні і в 10 клас – 2 учні. Вже з наступного навчального року за парти сяде біля 10 першокласників, і далі діти дошкільного віку в селі є. Тому і болить серце громади за школи, яку дуже потрібно зберегти для наступних поколінь.

Крім проблеми з кількістю учнів є проблема з браком кваліфікованих вчителів, які б давали школярам знання у відповідності до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. «Не тримаються» молоді педагоги на селі. Відсутність належного транспортного сполучення з районним та обласним центром, наймане житло, низька заробітна плата – це далеко неповний перелік проблем, які потребують вирішення, щоб молодий педагог міг приїхати і працювати на селі. До всіх проблем додається ще й відсутність керівника навчального закладу – директора, який би вболівав за долю кожного учня і школи вцілому.

В.о. директора Сасівської школи зауважила, що не дивлячись на всі перелічені труднощі, 4 з 8 випускників 11 класу (2016 року) успішно склали зовнішнє незалежне оцінювання та поступили до вищих навчальних закладів України.

Під час свого виступу Голова районної ради Спiктаренко Вадим Володимирович повідомив, що в Компаніївському районі освіта недофінансована на 2,5 млн. грн. Він також повідомив, що держава взяла курс на створення освітніх округів, коли учнів будуть звозити до однієї школи, де їм буде надаватися якісна освіта. Аналогічна проблема існує й з іншими навчальними закладами району, зокрема, у с.Водяне її розв’язують за рахунок місцевих ресурсів та за допомогою місцевих фермерів, які розуміють: «Немає школи – немає села».

Місцева громада не погодилась на пропозицію входження їх школи до освітнього округу, адже географічне розташування с.Сасівка не дає можливості у зимовий період систематично підвозити учнів до іншого навчального закладу. Єдиною надією для школи залишається відшукання місцевих ресурсів.

Садовий Микола Ілліч підтримав громаду у прагненні зберегти автономію їх школи та пообіцяв допоїти з пошуком високо кваліфікованих кадрів з числа випускників Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.





Переглядів: 461 | Додав: maksymkhomutenko
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2024.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.