25 лютого у комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» на курсах підвищення кваліфікації вчителів інформатики, фізики, математики, астрономії під час лекційного та практичного занять учителями та старшим викладачем кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Єфіменко Світланою Миколаївною було обговорено проблему інтелектуально-творчого розвитку учнів та шляхів її вирішення. Було визначено, що одним із таких шляхів є створення інтелектуально-творчого навчального середовища – штучно побудованої системи, складові та властивості якої спрямовані на інтелектуально-творчий розвиток учасників навчально-виховного процесу. На заняттях учителями та викладачем було з’ясовано, що сукупність традиційних та інноваційних технологій навчання, принципів, методів, прийомів, засобів навчання та форм роботи на уроці, забезпечують створення інтелектуально-творчого навчального середовища. Педагогами було досліджено властивості інтелектуально-творчого навчального середовища: проблемності і невизначеності; процесуальності; творчої атмосфери, наповненої інтелектуальним змістом; сприятливого мікроклімату навчальної діяльності.
|