Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2015 » Лютий » 23 » Презентації спеціальностей фізико-математичного факультету за участі членів лабораторії дидактики фізики
07:43
Презентації спеціальностей фізико-математичного факультету за участі членів лабораторії дидактики фізики
Презентації спеціальностей фізико-математичного факультету, зокрема, спеціальності «Фізика*» (додаткова спеціальність: «Інформатика*») та «Технологічна освіта» (профіль навчання: автосправа, технічний дизайн; конструювання та моделювання одягу, технічний дизайн) були проведені у школах Компаніївського та Бобринецького районів Кіровоградської області: Мар’ївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів, Компаніївська загальноосвітня школа I-III ступенів, Навчально-виховний комплекс "Бобринецька гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1", Полтавській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. 

Учням зазначених закладів були пояснені переваги отримання вищої освіти на фізико-математичному факультеті Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка:
Фізико-математичний факультет має комфортний навчальний корпус та більше десяти сучасно обладнаних навчальних та науково-дослідних лабораторій, в яких студенти мають можливість проводити власні наукові дослідження під керівництвом досвідчених викладачів.
Під час навчання студенти отримують гарну практичну підготовку. Одним з видів практик є робота в літніх оздоровчих закладах. Наші студенти мають можливість працювати в найкращих дитячих таборах України.
Під час навчання студенти беруть активну участь у науко-практичних конференціях, за результатами проведення яких видаються збірники наукових праць, що зареєстровані як фахові. Отже, після завершення навчання випускники мають як мінімум три наукові статті, які необхідні для подання на вищу категорію під час роботи в школі.
Процес навчання в університеті супроводжується залученням студентів фізико-математичного факультету до різнопланових навчальних і виховних екскурсій. Студенти відвідали Кременчуцьку ГЕС, Павлишську школу та музей В.О. Сухомлинського, Південно-Українську АЕС, Олександрівську гідроакумулюючу станцію, музей ракетних військ стратегічного призначення, свято масляниці у Києві тощо.
Ми відчуваємо гордість за наших випускників, серед яких є науковці: доктори наук, професори, старші наукові співробітники;
бізнесмени, які успішно реалізували себе як у межах нашої області, так і за її межами;
політики, які є депутатами місцевих рад, обласної та Верховної Ради України.

Перевагами навчання на спеціальності «Фізика*» з додатковою спеціальністю «Інформатика*» є:
Крім високоякісної педагогічної освіти студенти опановують фундаментальні знання з фізики та інформатики, що значно розширює спектр майбутнього працевлаштування як у сфері освіти, так і на виробництві, у банківській системі, в управлінських структурах і т.д. Після завершення навчання за спеціальністю «Фізика та інформатика» перед випускниками розкривається широкий спектр вибору подальшої професійної діяльності:
у навчальних закладах державного підпорядкування із завжди стійкою заробітною платою, які завжди були і будуть;
в різноманітних організаціях і підприємствах, де стрімко впроваджена комп’ютеризація, випускникам спеціальності «Фізика та інформатика», як різносторонньо освіченим фахівцям, завжди знайдеться робоче місце;
на підприємствах електронної, енергетичної і атомної промисловості, де глибокі знання з фізики, забезпечують працевлаштування випускників спеціальності «Фізика та інформатика».
в установах і закладах з різноманітних технологічних і соціальних процесів, де затребувані знання природничих дисциплін, практичні та експериментальні вміння і навички.
Студентів-фізиків КДПУ запрошують європейські й американські університети.

Кращі випускники рівня бакалавра та спеціаліста можуть претендувати на навчання на державній основі на відділенні фізики та астрономії Делаверського університету (США, штат Делавер). Річна стипендія складає 25-31 тис. доларів. Отримання диплома магістра спеціальностей фізико-математичного профілю. Для участі в проекті студенти-фізики мають можливість підвищити рівень знання англійської мови в мовному центрі нашого університету.
Можливість подальшого навчання в аспірантурі та докторантурі з наукової педагогічної спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) під керівництвом провідних науково-педагогічних працівників кафедри фізики та методики її викладання.

Перевагами навчання на спеціальності «Технологічна освіта» (профіль навчання: автосправа, технічний дизайн; конструювання та моделювання одягу) є отримання фундаментальних теоретичних знань в поєднанні з практичними вміннями за наступними профілями навчання:
автосправа;
конструювання та моделювання одягу;
технічний дизайн; електротехніка;
радіотехніка;
технологія приготування страв;
будівельна справа;
металообробка;
технічна та комп’ютерна графіка.




Більше фото маєте змогу переглянути в розділі "Фотогалерея".
Переглядів: 179 | Додав: Admin
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2019.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.