Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2020 » Листопад » 19 » Всеукраїнський семінар «Проблеми підготовки вчителів природничих наук на засадах інтеграції»
22:37
Всеукраїнський семінар «Проблеми підготовки вчителів природничих наук на засадах інтеграції»
Всеукраїнський науково-методичний семінар за темою: «Проблеми підготовки вчителів природничих наук на засадах інтеграції» відбувався 13 листопада 2020 р. на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Участь у семінарі взяли понад 60 учасників із усіх регіонів України, серед них і студенти природничо-географічного факультету майбутні вчителі природничих наук, фізики, хімії і біології (група ПН18Б) та члени Лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти:
Засєкіна Тетяна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "ПРИРОДНИЧІ НАУКИ" ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ;
Подопригора Наталія Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ)» НА ДРУГОМУ (МАГІСТЕРСЬКОМУ) РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ;
Садовий Микола Ілліч, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка; Трифонова Олена Михайлівна доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВЛЕНЬ ПРО НАУКОВУ КАРТИНУ СВІТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК;
Дробін Андрій Анатолійович, кандидат педагогічних наук, методист Комунального закладу «КОІППО ім. В. Сухомлинського»: ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ НАУК ЯК РЕЗУЛЬТАТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАПИТУ НА ІНТЕГРОВАНІ ЗНАННЯ;
Вергун Ігор Вячеславович, аспірант кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка: ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ БІЛІНГВАЛЬНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК (ФІЗИКИ).
Напрями роботи семінару передбачали обговорення:
1. Проблеми формування освітнього середовища майбутніх учителів природничих наук.
2. Досвід експериментального впровадження інтегрованого курсу природничі науки в закладах загальної середньої освіти.
В обговоренні актуальних проблем природничої освіти взяли участь всі учасники семінару.




Переглядів: 265 | Додав: maksymkhomutenko
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Листопад 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2024.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.