Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2018 » Травень » 21 » Використання новітнього обладнання німецького виробництва «PHYWE» на уроках фізики
11:16
Використання новітнього обладнання німецького виробництва «PHYWE» на уроках фізики
18 квітня на Знам’янщині відбувся обласний науково-практичний семінар методистів методичного кабінету (центрів) органів управління освіти райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад ОТГ, які відповідають за викладання математики та фізики з проблеми «Шляхи реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики».
В рамках даного заходу головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Знам’янської райдержадміністрації, кандидат педагогічних наук, член лабораторії дидактики фізики, технологій та професійної освіти Інституту педагогіки НАПН України у ЦДПУ імені В. Винниченка, Віктор Слюсаренко учасникам семінару представив доповідь на тему «Використання новітнього обладнання німецького виробництва «PHYWE» на уроках фізики». 
В своїй доповіді Віктор Володимирович, зокрема, зазначив наступне: «Нове обладнання німецького виробництва «PHYWE» дає можливість безпосередньо вивчати натуральні об'єкти, розвивати практичні уміння і навики, здібності до самостійної роботи. Така практична спрямованість  освітнього процесу підвищує мотивацію тих, хто вивчає предмети природничо-наукового циклу, формує навички навчально-дослідницької діяльності, розкриває творчі здібності. Дане обладнання може бути використане в освітньому процесі в наступних напрямах: під час поурочної діяльності при виконанні практичної частини освітніх програм; при проведенні позаурочної діяльності по предмету в рамках наочних декад; при організації проектної і науково-дослідної діяльності учнів; поширення педагогічного досвіду за допомогою майстра-класів, круглих столів і семінарів. Обладнання «PHYWE» на уроках фізики доцільно також використовувати при проведенні демонстраційного експерименту, що дозволяє підсилити наочні методи навчання. Застосування сучасного нового обладнання у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу. Завдяки новому обладнанні на якісно вищому рівні реалізується принцип наочності навчання, який спирається на діалектико-матеріалістичну теорію пізнання, суть якої полягає у сходженні до абстрактного мислення, а від нього до практики. Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження нового обладнання, організації процесу навчання. Нові форми розвитку вимагають нових правил і нових шляхів досягнення результатів. Така позиція вимагає від сучасної освіти реформаційних кроків щодо оновлення її змісту та застосування нових педагогічних підходів, впровадження нових технологій, що модернізують освітній процес».





Переглядів: 31 | Додав: Admin
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2018.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.