Лабораторія дидактики фізики Інституту педагогіки 
Національної академії педагогічних наук України у 
Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, КДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2016 » Березень » 3 » Обговорено проблему інтелектуально-творчого розвитку учнів та шляхів її вирішення
20:34
Обговорено проблему інтелектуально-творчого розвитку учнів та шляхів її вирішення
25 лютого у комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» на курсах підвищення кваліфікації вчителів інформатики, фізики, математики, астрономії під час лекційного та практичного занять учителями та старшим викладачем кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Єфіменко Світланою Миколаївною було обговорено проблему інтелектуально-творчого розвитку учнів та шляхів її вирішення. Було визначено, що одним із таких шляхів є створення інтелектуально-творчого навчального середовища – штучно побудованої системи, складові та властивості якої спрямовані на інтелектуально-творчий розвиток учасників навчально-виховного процесу. На заняттях учителями та викладачем було з’ясовано, що сукупність традиційних та інноваційних технологій навчання, принципів, методів, прийомів, засобів навчання та форм роботи на уроці, забезпечують створення інтелектуально-творчого навчального середовища. Педагогами було досліджено властивості інтелектуально-творчого навчального середовища: проблемності і невизначеності; процесуальності; творчої атмосфери, наповненої інтелектуальним змістом; сприятливого мікроклімату навчальної діяльності.



Переглядів: 98 | Додав: Admin
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики © 2017.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.