Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти 
Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України 
у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті 
імені Володимира Винниченка
Вітаю Вас Гість
МЕНЮ САЙТУ

НОВИНИ ЦМЯО

КОНТАКТИ
25006, м. Кропивницький, вул. Шевченка 1, ЦДПУ, ауд. 213.

E-mail: D23.053.04KSPU@kspu.kr.ua

СТАТИСТИКА

Головна » 2014 » Грудень » 9 » Чергове засідання нашої лабораторії
22:45
Чергове засідання нашої лабораторії
5 грудня 2014 року під головуванням керівника лабораторії доктора педагогічних наук, професора Садового Миколи Ілліча відбулося засідання лабораторії присвячене проблемі міждисциплінарних зв’язків у професійній науково-предметній підготовці майбутніх вчителів фізики. 
З доповіддю на тему «Математичні методи фізики як інтегративний чинник міждисциплінарних зв’язків у професійній науково-предметній підготовці майбутніх вчителів фізики» виступила к.пед.н., доц. Подопригора Наталія Володимирівна, докторант кафедри фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Доповідач підняла проблему доцільності міждисциплінарного підходу в навчально-пізнавальному процесі з фізики на засадах математичного моделювання, зокрема в процесі навчання майбутніх вчителів фізики математичним методам фізики у педагогічному університеті, а також обґрунтувала доцільність застосування інтегративного підходу до отримання з інтегрованого результату у процесі набуття студентом професійно-предметних якостей на засадах інваріантних педагогічних, психологічних і методичних знань, з інтегрованих із фундаментальною основою фізико-математичних знань. При цьому було відзначено, що інтеграція знань повинна реалізовуватись через безперервну підготовку учителів фізики, охоплюючи зміст, форми і методи навчання фізики. Навчання майбутніх вчителів фізики математичних методів фізики покладається на знанієву базу чотирьох навчальних дисциплін (математична фізика, загальна фізика, теоретична фізика та методика навчання фізики) з циклу дисциплін професійної и практичної підготовки студентів педагогічного вузу. Подопригора Н.В. наголосила, що міждисциплінарні зв’язки відіграють важливу роль у підвищенні практичної й науково-теоретичної підготовки майбутніх вчителів фізики, істотною особливістю якої є оволодіння ними узагальненим характером пізнавальної діяльності, та вказала на важливість реалізації професійної спрямованості навчання у педвузі, з метою перетворення особистості студента у професіонала, що не можливо без якісної теоретичної бази знань з фундаментальних дисциплін.
В обговоренні проблеми взяли участь д.пед.н., проф. Вовкотруб В.П., к.пед.н., доц. Трифонова О.М., к.пед.н., доц. Стадніченко С.М., аспірант Суховірська Л.П.

Переглядів: 376 | Додав: Admin
Всього коментарів: 0
avatar
ПОШУК

НОВИНИ ЦДПУ

ВХІД НА САЙТ

КАЛЕНДАР
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

АРХІВ ЗАПИСІВ


     Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти © 2024.      Розробка сайту - Віктор Слюсаренко.